PIZZERIA-TRATTORIA BRICIOLA

Si voleu menjar una bona pizza o un plat de pasta italiana a Barcelona ciutat, no dubteu en anar a Pizzeria La Briciola.
Aquesta petita pizzeria-trattoria, regentada per dos milanesos des de 1989, ens obra les seves portes al cor de Sants, prop de la bonica Plaça Boticelli.


Els nostres amics van agafar pizza, una quatre formatges (mozzarella, parmesà, emmental i gorgonzola) i una tirolese (tomàquet, mozzarella, speck (pernil fumat), gorgonzola i xampinyons).
l'Albert també va escollir una pizza quatre formatges. Jo vaig menjar spaghetti al pesto (spaghetti, salsa pesto i parmesà).
Tots vam estar satisfets amb els plats escollits. Jo em vaig atipar molt, no estic acostumada a menjar massa a les nits i això es nota...
La veritat és que estava molt bo i em venia molt de gust, que també hi ajuda!
En definitva, un lloc del tot recomanable.





Bon menjar, bon servei i preus adequats fan que sigui un bon lloc per passar una vetllada agradable amb amics, o en parella si un ho prefereix.

No oblideu que en general la pasta és el menjar preferit dels italians, per davant de la pizza fins i tot, encara que no ens ho sembli, i la preparació de la pasta te més tradició a les famílies italianes.

Fins aviat!

Marina

1 comentari:

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...