CUPCAKES A LLEIDA: SWEET FIFTIES

Fa uns mesos us vaig comentar que havia anat a la inauguració d'un nou local a Lleida especialitzat en cupcakes.  Es tracta de  Sweet Fifties.


Aquí podeu veure algunes fotos del dia de la inauguració del seu facebook.



Jo sóc la de blau  :-P
Com podeu veure, és un lloc molt acollidor. Des de llavors hi he anat vàries vegades i no només a menjar cupcakes. També fan pastissos (pastís de pastanaga, mhmmm), brownies, torrades... i tot això també per emportar a casa.

El passat cap de setmana em vaig fer un homenatge, i si no, mireu...



La daurada és de  Ferrero Rocher, la rosa amb estrelletes és de Petit Suisse i la de dalt a l'esquerra és de gerds, xocolata i formatge. Estaven totes boníssimes!

Com veieu a la foto, hi havia una cupcake amb una ploma blava, i és que a Sweet Fifties els agrada innovar segons l'època de l'any, així que han fet una mini-mona com aquesta:

Perdoneu per la qualitat de les fotos, però no portava la càmera i
 vam haver d'improvitzar amb el mòbil (no, no tinc un iPhone)

Jo personalment prefereixo les que tenen crema de formatge enlloc de les de mantega, però per gustos, colors!
I no, no em vaig menjar les cupcakes jo soleta (tot i que podria), va tocar compartir ;-P

Sweet Fifties, 
Carrer Bisbe Ruano 1, 
Lleida
(obert cada dia fins les  21h)


Fins aviat, 

Mònica



0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...