ELS DILLUNS NECESSITEN MÚSICA

Bon dia! Disculpeu-me si la setmana passada vaig faltar a la cita musical setmanal, però és que aquests dies entre compres,  feina i cançons de Nadal, no he tingut massa temps d'escoltar música  nova. Però ara ja estic de vacances, aquesta tarda la Marina i jo ens reunim com cada any per fer gal·letes nadalenques (suposo que aviat en veureu fotos) i  alguns temes musicals  s'han col·lat entre una cosa i altra, per exemple aquests tres.

Comencem amb una cançó que segur que haureu escoltat  i que a mi se m'enganxa de tal manera que la tinc al cap per hores i em posa les piles! L'havia de posar.

OneRepublic- Counting stars




Seguim amb una banda mallorquina, que canten en anglès i que tal i com sonen diries que són de qualsevol lloc menys de ses illes. Aquesta cançó m'encanta:

L.A. - Under Radar



I acabem amb l'últim vídeo de Daft Punk. Aquest ja és el tercer tema del disc que sona al blog,  i us podeu creure que no he escoltat el disc sencer? Però he vist aquest vídeo amb el (peculiar) cantant dels Strokes i l'havia de posar.



Bon dilluns i bona setmana de festes i celebracions! Espero que passeu aquests dies  amb bona companyia, ja sigui família, amics, parella o mascota, que amb aquests mai hi ha discusions ;-P!

Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...