BENVINGUT 2014

VIA
I ja tenim aquí el 2014!  Sou del que us marqueu una llista amb propòsits per l'any que comença? Jo no sóc massa de llistes, més aviat tinc el desig general de que cada any sigui igual o millor que l'anterior, tenir bona salut i estar envoltada dels que m'estimo, i de moment no em queixo. Per mi el 2013 ha sigut un bon any, amb molts canvis, i em sembla que el 2014 no es quedarà pas curt, pensar que en tres mesos m'estrenaré com a mare!
Com vau celebrar el cap d'any? Nosaltres com ja és tradició, el vam passar amb amics al camp, vora la llar de foc, menjant i xerrant molt. Per nosaltres es costum començar l'any amb música i ballant (i si es pot, intentant imitar les coreos dels vídeos), així que he pensat posar-vos alguns dels temes que van sonar per estrenar el 2014 amb bon rotllo. Aviso que no són aptes per ressacosos ;-P

Janelle Monae - Tightrope

 

The Bloody Beetroots-  Spank



Pentatonix- Daft Punk



Feliç 2014 família!

Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...