GUIRNALDES, BRUNCH I COSMÈTICA FETA A MÀ

Com diu el títol, l'entrada d'avui és un pupurrí de coses variades. I és que el dissabte passat, cansada d'una setmana sense veure el sol, em vaig escapar de Lleida cap a terres més càlides i vaig aprofitar per fer algunes compres nadalenques i visitar de pas alguns locals xulos de Barcelona. 

El primer que vaig visitar va ser la botiga de guirnaldes lluminoses La Case de Cousin Paul, al Carrer d'Avinyo, 2.

Ja us vaig dir que les llumetes de colors eren una de les coses que tenia pendents per decorar l'habitació del petit de la casa. Lo bo que té aquesta marca és que pots comprar guirnaldes de diferents mides, amb colors establerts o fer-les al teu gust, que és el que vaig fer jo. I els que no teniu ganes d'anar a Barcelona no patiu! A la seva web podeu fer el vostre propi disseny i us l'enviaran a casa. 

Després de passejar-nos una estona pel barri gòtic i visitar la fira de Santa Llúcia (sota el solet!!) ens va començar a entrar la gana i vam anar tirant cap al carrer Enric Granados a fer això que ara està tan de moda i que es diu "brunch". Vindria a ser una barreja entre esmorzar i dinar (breakfast and lunch en anglès) i dic que està molt de moda perquè al primer local que vam anar, el Brunch and Cake, estava ple i amb una cua força sèria. Per sort des d'allà ens van donar la possibilitat de reservar a un altre local de la mateixa cadena, el Travel and Cake, que està a uns deu minuts caminant, concretament al carrer Roselló, 189.


Aquests dos locals pertanyen a la cadena Cup and Cake, de la qual ja us havíem parlat anteriorment al blog, i segueixen aquesta mateixa estètica i filosofia: decoració senzilla, molt nòrdica, gent molt hipster (molts estrangers), i menjar amb una pinta i gust increible. I no us penseu pas que us quedareu amb gana. De fet jo em menjava amb els ulls cada plat que veia sortir de la cuina, i tot i prometre'm que faria una cupcake o uns pancakes de postre, em va ser del tot impossible... O sigui, que hi hauré de tornar una altre dia per berenar no? ;-P

I per baixar el menjar, vam anar a donar un tomet cap a l'Illa Diagonal per visitar una de les botigues de Lush, una marca de cosmètica feta a mà i que no experimenta amb animals que m'havien recomanat.

Fa dies que xafardejava la seva web (també podeu fer compres online) i em perdia entre els seus productes de noms originals i les bones crítiques dels consumidors. Però abans de fer el pas de comprar res preferia xafardejar en directe. A mi em criden l'atenció especialment els xampús i acondicionadors del cabell en format sòlid, que comenten que són equiparables a tres ampolles de xampú líquid convencional. Jo de moment m'he animant amb l'acondicionador "Jungla" però m'he demanat alguns productes pels reis, ja us diré que tal!

I això és tot per avui! Ja teniu algunes idees per fer regalets aquests Nadals.

Mònica

4 comentaris:

  1. La botiga de les llums l'havia vist a París! que bé que hàgin obert aquesta a Barcelona, les llums són maquíssimes, sobretot per habitacións de nenes i nens, com tu dius!

    Gràcies per la info!

    Passejar tranquilament per Barcelona sempre ve de gust... ;)

    Marina

    ResponElimina
  2. mmm escolteu blogueres, què passa, els dilluns ja no necessiten música??? ;))

    Sobre el Lush, ja fa molt temps que gasto produces seus i he probat moltíssimes coses que tenen i m'encanta tot!! Estic segurà que t'agradarà!

    Molts petons,

    Alba

    ResponElimina
    Respostes
    1. Alba!! si és gràcies a tu que vaig descobrir la marca! Tens raó, aquesta setmana ens ha faltat musiqueta, però ara que faré vacances m'hi torno a posar segur.

      Muaaa!!

      Elimina
  3. jajajaja ja no ho recordava que te n'havia parlat..... quin desastre.... ;))
    mmm ja tenim ganes els seguidors del blog de nous dilluns de música!!! ole ole ole

    muaaaaa

    Alba

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...