LA DECORACIÓ DE NADAL 2013




Hola a tots!
Per fi aquests últims dies he pogut muntar la decoració de Nadal. Vagi força atrafegada, com sempre, però aquest any he tingut prou temps i inspiració per a fer aquest arbre nadalenc.


Amb una branca de presseguer que vaig tallar del jardí de casa, pintada amb spray paltejat, i unes boletes de Bloomingville comprades a Natura Home, vaig fer l'arbre.



Clavat a la sorra dins el gerro i envoltat d'estrelletes negres va quedar tot la mar de bé.




També podeu veure els meus nous tes de LOV, són boníssims!






La combinació de colors m'encanta, però vaig voler fer algunes fotos en blanc i negre, que també queden xulíssimes!





 
boles decoratives: Bloomingville i Natura Home
 
gerro de vidre: Vinçon
 
 
 
Petons a tots!
 
Marina
 


0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...