UNA ALTRA LLANA ÉS POSSIBLE!

Hola a tots! Avui us vull ensenyar les llanes que m'he comprat de Abuelita Yarns! començava a estar força desesperada buscant llanes que reunissin les qualitats necessàries per al meu gust, que fossin suaus i que tinguessin uns colors una mica "diferents" als que estem acostumats a veure a les botigues.


Així doncs, cansada de visitar botigues i botigues i de buscar online llanes amb una mica de cara i ulls...em vaig decidir a comprar les de Abuelita Yarns a través de la web La Maison Bisoux.
Per desgràcia tot allò que surti de lo establert i sigui de qualitat és més car...


Quan vaig trobar aquesta botiga online em vaig emocionar! evidentment no hi ha tota la varietat que trobaríem a botigues d'altres ciutats nòrdiques europees o a Estats Units, on tenen més tradició de teixir i ja fa molts i molts anys que la gent hi està aficionada. Aquí, des de fa dos o tres anys aquesta moda ha anat creixent, però no arriba als nivells d'altres països, i la veritat és que els materials que trobem prop nostre no són com els seus.


Per això quan vaig entrar al bloc i a la botiga online de La Maison Bisoux i vaig veure les seves llanes, em vaig engrescar i de seguida vaig omplir el carret. Concretament vaig comprar les quatre llanes que veureu a les fotos. Les quatre són de Abuelita Yarns, que és una distribuïdora de llanes fantàstica, d'una qualitat excel.lent, però que malauradament està a Uruguay, i ja sabeu que les despeses d'enviament fan desistir a aquells que com jo només volem unes quantes madeixes de llana.




Per sort a Málaga hi trobem aquesta perla que és La Maison Bisoux, i que ens fa el grandíssim favor d'apropar-nos les magnífiques llanes de Abuelita Yarns. Vaig fer la comanda i ja tenia el paquet a casa el dia següent!




Ja tinc pensat el projecte que faré amb les llanes, quan ho tingui enllestit us en donaré els detalls.



 

Fins aviat!

Marina
 

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...