ELS DILLUNS NECESSITEN MÚSICA

Bon dia! Si el cap de setmana passat el vaig passar muntant mobles, aquest l'he passat empaperant parets i endreçant. Per sort, el fet de tenir un dia extra m'ha permés anar de soparet amb els amics i al cine a veure la segona part dels Jocs de la Fam (que m'ha agradat molt). Per cert, parlant dels Jocs de la Fam, encara que durant la peli només sonin cançons instrumentals, la banda sonora oficial és molt recomanable. Trobareu cançons de The National, The Lumineers, Antony and the Johnsons... Avui us deixo amb una de les que més m'agraden: 

Sia- Elastic Heart

 

I una altra cançó, que no té res a veure amb l'anterior però que em posa de molt bon rotllo. Només cal mirar el vídeo per començar la setmana amb bona cara.

Pharrell Williams - Happy



Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...