SÈRIES QUE VÉNEN (i que no em perdré)

Bueno, ja estem a meitats de setembre i potser toca que la Marina i jo ens posem les piles i recuperem el ritme d'entrades del blog, no? Que reconeixem que últimament l'hem tingut una mica abandonat.

Una senyal de que les vacances s'han acabat és que tornen les sèries, ja siguin noves de trinca o  amb noves temporades.  Avui us parlaré d'una estrena i de dues seqüeles que segur, segur no em perdo... un cop acabi "Breaking Bad" of course (mare meva que boníssima i que interessant s'està fent aquest final. Sèrie imperdible!).

Comencem amb la més nova: Dracula.


Una altra sèrie de vampirs a sumar a les existents protagonitzada per Jonathan Rhys Meyers.  A mi aquest home m'encanta des de que vaig veure la sèrie "The Tudors" (aquesta també és boníssissima). 
Encara que jo sóc més partidària de començar sèries quan ja porten vàries temporades, suposo que a aquesta li donaré una oportunitat des de l'estrena i ja us diré que tal. Aquí teniu el trailer.




Següent sèrie. American Horror Story: Coven.




Aquesta és la tercera temporada de la sèrie "American Horror Story" però com cada temporada no té res a veure amb l'anterior, podeu veure-la sense problemes, però heu de tenir en compte que si segueix l'estel·la de les altres, passareu por! Mira que jo sóc incapaç de veure pelis de terror, però aquesta sèrie és una excepció (això si, la miro acompanyada ;-P). 
Després de centrar-se en una casa embruixada (primera temporada) i en un manicomi tètric (segona temporada), a la tercera temporada, anomenada "Coven", parlarem de bruixes. Heu seguit les anteriors? Aquí va un petit anunci del que ens espera...



I per últim, ja sé que em repeteixo, però és que acabo de veure el cartell de l'especial de 50 aniversari de "Doctor Who" i pels fans de la sèrie és un regal i l'havia de posar. Smith i Tennant junts! Tocarà esperar fins a novembre.



Però no us penseu que aquestes són les úniques sèries que miraré... ja! 
Voleu el llistat (una mica vergonyós) de sèries que segueixo? Si, segur? Pues al tanto: 
  • Començaré per les més petardes, d'aquestes que mires quan no vols pensar gaire, i que la majoria fa mil anys que duren: Grey's Anatomy, Supernatural, The Vampire Diaries i Hart of Dixie (aquesta és molt fatal, ho sé).
  • Seguirem amb les curtetes per passar l'estona: Modern Family, New Girl, How I Met Your Mother (que s'acabi ja si us plau!), Raising Hope i Girls.
  • Continuem per algunes més decents: Vikings, Downton Abbey, Game of Thrones i Doctor Who. Podria posar Homeland però és que no m'enganxa de moment.
I segur que me'n deixo alguna, ja aniré afegint a la llista...

Fins aviat!

Mònica

1 comentari:

  1. Muy buen post.¡Y muy chulo el cartel del dr Who, tengo ganas de que salga ya el especial 50 aniversario!

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...