JA S'APROPA...


















Via 1,2, 3, 4, 5, 6, 7

No sé vosaltres, però jo fa dies que tinc moltes ganes de tardor i el temps plujós d'aquest cap de setmana em recorda que ja la tenim molt a prop. 
M'agrada aquesta època de l'any,  com el món es torna a activar després de les vacances d'estiu i el temps et convida a recollir-te a casa i començar a preparar-la pels mesos de fred, a cuinar àpats calents, beure infusions, tornar a gaudir d'estar al llit  i passejar pels carrers i veure com els colors  canvien cada dia. Vaja, que m'encanta la tardor ;-P

Així que per la meva part, aquesta tarda de dissabte l'unic que penso fer és posar-me una camisa de màniga llarga,  passejar amb el Juanjo i anar a menjar una crep de xocolata a un nou local que han fet a Lleida. Un dia perfecte.

Que tingueu molt bon cap de setmana, 


Mònica
 

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...