CAP DE SETMANA DE CAMPUS

Em sembla que fa uns mesos vaig comentar de passada que en un atac de bogeria m'havia apuntat a un campus d'estiu de dansa oriental, així que a part dels assajos d'aquestes últimes setmanes, dijous vaig fer la maleta i m'he passat quatre dies ballant fins diumenge i... estic morta.

A part del cansament, l'experiència ha estat curiosa i molt divertida. Junteu unes quantes  ballarines, tanqueu-les en una casa (amb piscina, això si), afegiu uns quants músics flamencs i munteu una festa cada nit i ja us podeu imaginar que allò va ser un festival, una mica com tornar al cole vaja. 

Però centrem-nos en el tema del ball. Vam tenir el plaer de gaudir de dues mestres de luxe. Els tallers de dansa oriental estaven a càrrec de l'hongaresa Mercedes Nieto (que en aquest mundillo és una de les "més millors"), mentre que  els tallers de flamenc oriental  els impartia Mónica Tello amb el seu grup de músics en directe. Resumint, dues cracks que et deixen amb la boca oberta quan les veus ballar (mireu aquí i aquí) però molt properes i senzilles. 

He de reconéixer que els tallers que més m'han agradat sorprenentment han estat els de flamenc.  Així que avui com és dilluns i toca música, permeteu-me que canviï una mica  l'estil musical del blog per posar un tema que vaig descobrir aquest cap de setmana que em sembla preciós.

D'Callaos - Se fue la Luz


Bon dilluns i bona setmana!

Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...