MANICURA D'ESTIU

Continuo fent provatures amb la manicura. Aquest cop amb tons fúcsia, vermells i purpurina! Vaig pensar que estaria bé fer una combinació de dibuixos fent que cada ungla fos diferent. La veritat és que va quedar maco i original.
Si voleu portar aquests dies d'estiu una manicura atrevida animeu-vos a fer el que vaig fer jo! No trobeu que és ideal per a començar les vacances?


La veritat és que aquí encara no m'havia tocat gens el sol, però imagineu-vos amb la pell amb una mica més de color...quedaria molt estiuenc!




Per a fer ho vaig utilitzar:

1 base protectora (també és top coat, dos en un) de Sally Hansen (comprat a Sephora).

1 capa de rosa pujat (fúcsia) de Rituals (color Rebel Rose).

Un cop ben (ben!) sec tot això, vaig posar cinta adhesiva a la part que no volia pintar de purpurina.

1 capa de purpurina vermella Sephora by OPI.

1 capa de secant ràpid de Sephora (Express drying oil).

1 capa de top coat de Sally Hansen (la mateixa que al principi de tot)



I això és tot! Visca l'estiu!!!!!!!!!!!!!

Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...