BOTONS DE COLORS

Avui us parlaré d'un blog que tot just comença, el Postres i Més. Es tracta del blog de la Isabel, la mare de l'Albert , i gran pastissera. Al blog ja us n'hem parlat algún cop, com per exemple al post dels pastissets de crema de xocolata.


El Postres i Més ja té unes quantes receptes molt dolces esperant a que hi feu un cop d'ull. Hi ha cosetes molt interessants i que tots podem fer a casa. Algunes de les coses que fa la Isabel les he pogut provar, i dono fe que són boníssimes! A més és molt perfeccionista, cosa que m'agrada a la cuina, perquè jo també vull que tot quedi perfecte quan em poso a cuinar, tant per gust com per estètica.


No us perdeu el blog, hi trobareu totes les receptes.
Ah, i proveu de fer-ne alguna, no us en penedireu i sobretot menjareu cosetes bones!


Marina

1 comentari:

  1. Moltes grácies, ja saps que jo també estic pendent cada dia a veure que poseu al Sopa Normal.

    Postres i més.

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...