EXPERIMENTANT MANICURA

A les meves terres diuen que qui no té feina el gat pentina. Ve a voler dir que qui està desocupat i fastiguejat es busca alguna cosa per estar entretingut. Segurament algú pot pensar que això és el que em va passar dissabte i que de tant avorrida vaig poder dedicar temps a pintar ungles. Doncs no! Els meus caps de setmana normalment són de tot menys tranquils, però sí, vaig treure temps d'on no n'hi havia per a poder fer això.
Més aviat jo diria que qui no té temps se'l busca si vol.

Doncs en resum, una estoneta de dedicació va donar aquest resultat.

Vaig utilitzar:

1 base protectora (també és top coat, dos en un) de Sally Hansen (comprat a Sephora).

2 capes fines de blau de Rituals, color Emerald.

Un cop ben (ben!) sec tot això, vaig posar cinta adhesiva a la part que no volia pintar de purpurina.

1 capa de purpurina daurada Sephora by OPI.

1 capa de secant ràpid de Sephora (Express drying oil).

1 capa de top coat de Sally Hansen (la mateixa que al principi de tot)

 












Si voleu veure més cosetes sobre aquest tema no us perdeu el nostre post de Lakerie, on fan una feina magnífica amb les nostres ungles!

Marina


0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...