ELS DILLUNS NECESSITEN MÚSICA

 
Després d'una setmana de calor (i bastant desastre per mi, algun dia us explicaré) i d'un cap de setmana de pluja, finalment el diumenge  a la tarda el temps ens va donar una mica de descans i vam aprofitar per anar a fer una passejada. Per a variar, no portava càmera però amb el mòbil m'he apanyat força no? Tenim sort que els voltants de Lleida estan plens de caminets perfectes per perdre't, respirar una mica i gaudir dels colors de les flors. Això tot ho cura!

I les cançons d'avui són una crida al bon temps, a veure si ens fa cas.

El primer, un català, tot i que canta en francès (la resta de cançons del disc són en anglès).

Ramon Mirabet- Le Sud



El segon, un americà vivint al País Valencià i que pel meu gust està molt infravalorat, qualsevol cançó d'quest home val la pena.

Josh Rouse -Oh Look what the sun did!



Torno el dimecres amb una de Coses Curioses.

Que tingueu tots una bona setmana de solet!

Mònica

3 comentaris:

  1. Hola Mónica!! M'agrada molt el Ramon Mirabet, molt bona elecció!!
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé! ja el coneixies? Jo fins la setmana passada no l'havia escoltat mai però de seguida em va encantar!

      Elimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...