ELS DILLUNS NECESSITEN MÚSICA

Bé, ja tornem a estar aquí. 
El meu cap de setmana va començar regular, només dir-vos que em vaig deixar el cotxe obert i divendres vaig descobrir que algú havia aprofitat per entrar i emportar-se algunes coses aleatòries. La veritat es que dins de tot no em puc queixar massa. No em van trencar res, només van regirar una mica i no es van emportar res fonamental. Però se'm van emportar els Cds. La majoria eren mescles que havia fet i tinc tota aquesta música a l'ordinador, però bé, ja sabeu com sóc per aquests temes. Sort que per desconnectar vaig fer una escapada amb amigues a la platja i de tornada vam anar a la Nit Sonora, un festival de música electrònica que fan just a la Seu de Lleida, impressionant!
Sembla que amb el setembre ha marxat la calor i la gent ha tornat a la ciutat.  Els carrers comencen a plenar-se de moviment i els locals també, temps per trobar-se amb amics i escoltar bona música, com aquesta: 


 


 Bon dilluns de setembre!

Mònica


2 comentaris:

  1. :O Què dius ara! També és casualitat que precisament obrissin el cotxe el dia que te'l vas deixar obert. Quina mala sort! Tant de bo el que s'ho ha emportat es talli un dit en rodó amb algun dels teus CDs!

    Gràcies per la música, ja ho estem escoltant tots a l'oficina.

    Petons!

    ResponElimina
  2. Doncs, si, fa rabieta però bueno, per ser el meu barri encara rai! De res, quina ilu que ho escolteu!

    Una abraçada!

    Mònica

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...