LLIBRES: El llibre del cementiri


Hola a tots! Estic taaan cansada i només és dimecres. Començo a notar que les vacances queden lluny i ja tothom torna a reprendre el ritme habitual. Torno amb els cursos i projectes, per una part amb ganes, però per l'altra veure tantes dates ocupades al calendari després de tants dies de calma... Bé, que ja ha començat el nou curs (jo encara tinc la tendència escolar de classificar curs/any) i es nota.


Mhmm i ara us havia de parlar de llibres no?

El llibre del cementiri de Neil Gaiman



"Ningú Owens, "Ning" per als amics, és un nen com qualsevol altre. Bé, seria del tot normal si no visqués al cementiri, no fos educat per fantasmes i el seu tutor no fos un vigilant solitari que transita entre el món dels vius i dels morts.
Però el perill més gran per a en "Ning" no s'amaga al cementiri, es troba al món dels vius: és allà on viu un tal Jan, l'assassí de la seva família.."

Us sona Neil Gaiman? És  l'escriptor de "Coraline" entre altres. Aquest llibre recrea una atmòsfera similar. És a dir, un llibre dirigit al públic juvenil, amb nens de protagonistes i escenaris i personatges foscos i sobrenaturals, però sense que arribi a fer por eh? Que ja us he dit que jo llegeixo abans d'anar a dormir! A mi m'ha agradat,  hi ha molts personatges interessants i petites trames secundàries que el fan força entretingut. A més no és fàcil trobar llibres d'aquest estil. Tot i això, no és Coraline, però mentre el llegia no podia parar d'imaginar-me com seria en pel·lícula, espero que algun dia ho pugui comprobar.


I això es tot,  per avui!  Hauria d'estar fent feina però aquí estic... Demà serà un altre dia!

Fins aviat, 


Mònica



0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...