ELS DILLUNS NECESSITEN MÚSICA

Hola a tots i a totes!

Avui teniu dues cançons per triar, una més tranquil·la que he escollit jo i una amb més marxeta de part de la Marina.

La meva és una cançó original de Lykke Li  "I follow rivers", versionada per Triggerfinger que va aparéixer per casualitat l'altre dia mentre conduïa i que m'ha enamorat, i més després de veure-la en directe. Aquí la teniu.


La Marina ha escollit un clàssic de Gossip, aquí la teniu!



Bon dilluns i bona setmana!!


Mònica

2 comentaris:

  1. Dedos de tecla de celesta.....

    Gràcies per compartir allò que trobes i que m'inspira en la bellesa de la vida..... la màgia que t'envolta és tan gran que m'arriba fins i tot aquí a la montanya.

    Alba

    ResponElimina
  2. Oh quin comentari més maco (i amb referències a Maga)! Fa molta il·lusió compartir el que t'agrada amb la gent que t'estimes encara que estiguin lluny. Una abraçada!

    Mònica

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...