UNA DE CINEMA

La setmana que ve (concretament el dia 1 de juny) s'estrena aquesta pel·lícula.

D'entrada no era una peli que em cridés massa l'atenció. Bàsicament pels protagonistes. La Kristen Stewart no em cau massa bé  i sempre la veig fent la mateixa cara però amb roba i pentinats diferents. Per altra banda, Chris Hemsworth... com us diria, el vaig veure a Thor (pel·lícula que gairebé he oblidat, per sort) i em dóna la sensació de que és un tio una mica limitat, en tots els aspectes. Que criticona estic eh? Veus, amb la Charlize Theron hi estic conforme.
El tema és que no la pensava veure, ni al cine ni enlloc, però després vaig veure aquest vídeo de Florence + the Machine de la banda sonora: 


I m'ho he repensat. Potser no tant per anar a l'estrena, però ha guanyat punts no?

Vosaltres que en penseu? Si algú la va a veure que comenti què tal!

Bon cap de setmana!!

Mònica


0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...