UNA DE CINEMA: LA VIDA EN UN DIA

Hola a tots!

Primer de tot,  vull agrair-vos a tots i a totes les  felicitacions i els vostres comentaris el dia del meu aniversari, realment va ser un dia molt especial, així que Moltes Gràcies!!

He tingut molts regalets i bones estones i aquest cap de setmana marxo d'escapada a la muntanya (regal d'aniversari!). Ja us explicaré!

Abans de marxar, però, i ja que estic tan de bon rotllo, vaig  a parlar-vos d'una pel·lícula que em va agradar molt.
Fa uns dies vaig tenir el plaer de veure la pel·lícula/documental “Life in a Day” (La vida en un dia) i em va encantar. La pel·lícula es basa en  més de 80.000 grabacions de diferents persones d’arreu del món  que el dia 24 de juliol de 2010, van decidir grabar un moment del seu dia i enviar-ho a través de Youtube per formar part d’aquest projecte.
Tot aquest material  ha estat dirigit per Ridley Scott  i Kevin MacDonald i el resultat, aquesta meravella.



No us penseu que són imatges desconnectades sense sentit, al contrari,  les diferents i breus històries són petites finestres a moments de la vida de vàries persones del món, totes molt diferents però alhora molt semblants també, que ens descriuen perfectament, amb lo bo i lo dolent.

Aviso que se us escaparà alguna llagrimeta, però la sensación final no és de mal rotllo com altres documentals de l’estil “que dolents som els humans”, més aviat et queda una sensación de germanor amb totes les personetes del món.

I per cert, a la peli sentireu parlar en català, perquè una de les històries seleccionades és la d’una petita nena castellera.

I aquí us deixo la cançó cantada per Ellie Goulding que per mi marca un dels moments més macos de tota la pel·lícula.


Porteu mocadors!

Bon cap de setmana,


Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...