ON PUC TROBAR…? MOBLES DE DISSENY!

Vaig trobar DomesticoShop per casualitat, però m’alegro d’haver-ho fet.
No us penseu que els mobles de disseny son freds i exageradament cars, bé això últim potser si, però ja se sap que l’exclusivitat la fan pagar.

A DomesticoShop podeu fer dues coses si penseu com jo: regalar-vos un capritx car (podeu estar segurs que almenys aquí no us donen gat per llebre, és a dir, no us fan pagar una bestiesa per un moble mal fet) o treure idees per a fer-vos mobles similars amb les vostres manetes si us animeu i us agrada (jo prefereixo aquesta última idea, almenys és més engrescadora).

L’estil és nòrdic, però hi podreu trobar diverses marques que ja trobem en botigues d’aquí.

Jo us deixo unes fotos del que més em va agradar i inspirar.


Aquesta és la làmpada Bau Pendant Multicolor per habitació de nens. És de fustes pintades de colors encaixades entre si.




Aquesta és la tauleta Bondt, senzilla i multifuncional.




La butaca Morfino, només de veure-la ja em venen ganes de dormir, llegir, descansar...


Fins aviat!

Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...