DESCOBRINT RACHEL BRICE

Hola família! Continuo malalta.  Com una sopa (normal o no). Res important però suficient per plegar abans de la feina i passar la resta de dia al llit. Ja sé que la idea és temptadora per molts però quan tens el cap a punt de petar i has acabat amb la reserva de mocadors de paper, la idea de fer vida normal  és el que més ve de gust. 
La qüestió és que tinc moltes coses a fer, i això m'obliga a frenar  i no ho porto massa bé. A part de les tasques del dia a dia, com feina, compres i coses de casa, resulta que tinc aficions. Una d'elles és la dansa del ventre i d'aquí un mes fem un espectacle. El tema és que anem agobiades perquè ens falta temps d'assaig i jo m'he de perdre les classes perquè no em trobo bé. Un detall per afegir pressió, ballo a primera fila, i no puc assajar. Molt bé!
Mirant-ho pel costat positiu, perquè no em queda altra, aprofitaré aquests dies per descansar i per valorar el fet d'estar "sana" i trobar-me bé, que per sort és el meu estat habitual i que molts cops dono per fet.

Bueno, després d'aquest rotllo, i ja que us he introduit el tema de la dansa del ventre, us posaré una de les meves ballarines preferides. Es tracta de Rachel Brice. Ella fa una variant de dansa del ventre que és diu "Tribal Fussió". I és una crack, mireu...

via


Si us agrada el seu estil, a part dels milers de vídeos d'ella que podeu trobar al youtube, us recomano que visiteu la seva web Arbibi

Fins aviat,

Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...