LA MONA DELS NENS

El cap de setmana passat vam fer un pastís, una mona amb retard, per als nostres nebodets. La meva intenció era que els nens participessin activament en fer-la, i que no fos només el fet de regalar el pastís i prou. Per això vaig pensar que la millor manera de motivar-los era fer que ho visquessin com una aventura. Vam utilitzar un motlle especial, en forma de castell medieval, com el que veieu a les fotos. El venen a el Corte Inglés des de 40 euros, però jo el vaig comprar per Internet a Ebay per 15 euros amb les despeses d’enviament incloses. És de silicona, fàcilment des emmotllable si el suqueu una mica amb mantega o oli.



A partir d’aquí, quan ja teníem fet el pa de pessic, els nens el van començar a decorar.

Cadascú tenia una mànega pastissera casolana amb xocolata, cadascú del gust que més li agrada, i poc a poc, van anar guarnint amb xocolata el pa de pessic. Jo ja veia que no quedaria una mona esteticament massa atractiva, però el més important era que ells disfrutéssin, i, i tant que ho van fer!


Després van anar enganxant pindoletes de colorets a la xocolata, tot va acaba ple de caramelets! I per últim, van col·locar les banderetes personalitzades que els hi vaig fer uns dies abans. Les banderetes eren de diferents dibuixets, i n’hi havia unes on sortien ells, decorades amb colorets i formes divertides.


En definitiva, s’ho van passar pipa i nosaltres també veient-los jugar.

Fins aviat!


Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...