MUSLI CASOLÀ


Aquest cap de setmana vaig fer un parell de receptes. La que us explico avui és el musli.
El musli és una barreja de cereals, fruita seca, mel... té moltes vitamines i ens dona força per a començar el dia.
Vaig fer la meva barreja d’ingredients particular. Us animo a que ho feu al vostre gust, ja que el resultat és deliciós i, a més, és un complement alimentici d’allò més sa.


Jo vaig escollir:

Arròs integral inflat
Flocs de civada
Panses
Nabius deshidratats
Nous
Gotetes de xocolata
Mel




Primer vaig picar una mica les nous i vaig tallar els nabius més grans per la meitat. Després vaig barrejar tots els ingredients en un bol gran menys la mel. Per cada 6 tasses de barreja hi vaig abocar una tassa de mel. A mi em van sortir 10 tasses de barreja, així que vaig abocar-hi una tassa i mitja de mel. 



Un cop està tot ben barrejat ho posem en una safata al forn, sobre paper de forn. El forn ha d’estar preescalfat a 180º. Ho posarem 15 minuts i ho anirem remenant cada 5 minuts.



Finalment ho deixarem sobre el marbre fins que es refredi. Un cop ben fred ja estarà llest.


Jo el vaig posar en aquest pot de vidre. 



I per berenar ja en vaig menjar! És ideal menjar-lo amb un iogurt desnatat natural i una mica de fruita fresca.




Bon profit!

Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...