CONFETI

Ja fa dies que tinc pendent ensenyar-vos alguna foto de la cuina, però encara em falten detallets (com per exemple les llums) i de moment ho vaig allargant. Avui però, us ensenyaré un petit projecte d'una de les parets de la cuina. Fins ara era una paret buida, llarga i sense mobles. Massa gran com per pintar-la d'un color  intens, però també massa gran per deixar-la tota blanca. Així que voltant per Pinterest vaig veure aquesta idea i vaig decidir provar-ho.  Es tracta de fer una paret efecte confeti. Després de pintar la paret d'un color cafè amb llet, vaig intentar pintar les rodones amb sprays que teníem per casa però no em va acabar d'agradar el resultat. Així que seguint la idea original, vaig comprar unes cartolines de colors i amb unes tisores i una mica de Blu-tack, em vaig posar en marxa....i  aquí teniu el resultat.



És una llàstima que amb foto no es pugui apreciar la paret sencera (per que us feu una idea fa uns 4 metres).
Jo estic força contenta amb el resultat tot i que encara no tinc clar si afegiré més rodonetes o no o si al final les empegaré amb cola. De moment es queda així.
Per cert, cost total del projecte, uns 3 euros.


Fins aviat!


Mònica


2 comentaris:

  1. Ostres, que bonic i divertit que queda!! saps el que t'aniria bé?? una mica de washi tape!! ;)

    petonets

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...