BORNAY WORKSHOP


Sí, he passat la grip de panxa, aquesta que diuen que està patint el 40% de la població en aquests moments… Ho prometo, l’any que ve em vacuno (no vull passar per això mai més…).

Bé, un cop recuperada i amb forces, reprenc la feina del blog.
Avui us vull ensenyar el que vaig fer el dissabte 26 a Vilassar de Mar. Sí, per fi vaig fer el workshop de Bornay! Per si no heu llegit el post del meu ram de núvia, el de Bornay o de l’anunci dels workshops, us faig cinc cèntims del que és Bornay. Us podria dir que són uns floristes especials, diferents, originals, adaptats als nostres temps…. I em quedaria curta, no expressaria prou bé la seva essència. En aquest cas les imatges també són més eficaces que les paraules, per tant, us poso el link de la seva web per a que pugueu veure el que fan i com ho fan!




Doncs el que us deia, vaig anar a un dels seus cursos, que es va allargar 5 hores que van passar volant i on vaig gaudir com una nena petita.
Primer vam fer una carpet. És una de les seves creacions habituals que continua sent original i diferent per als que estem acostumats a un altre tipus de decoració floral, la típica que es veu a tot arreu.




Es tracta de col·locar les flors amb gracia, ben arran de la boca del gerro, de forma que quedi com una moqueta de flors. A més, s’hi combinen plantes crasses pintades amb spray.













El resultat és fantàstic, no creieu?






La Fàtima, la Marta i el Joan, els tres membres de Bornay, ens van acompanyar en tot moment, durant les 5 hores que va durar el procés creatiu. Ens van proporcionar tots els materials, i ens van preparar un esmorzar magnífic sota un solet que semblava de primavera!
Es nota que cuiden tots els detalls i que viuen intensament la feina que fan. Si tries Bornay pots estar segur que has escollit qualitat, personalitat i dedicació, a més de resultats perfectes.




A la segona part del curs vam fer un bouquet de núvia, també cadascú el seu. Vam combinar flor natural i flor crassa pintada, fent un conjunt maquíssim. Tot i ser aficionades ho vam fer prou bé, però és clar, ni punt de comparació amb el bon gust de la Marta i la Fàtima!








I aquest és el resultat. Ja a casa, amb tranquil·litat vaig poder fer unes quantes fotos del meu ram i el meu centre de flors. Fa una peneta que una cosa tan bonica es vagi pansint... però és llei de vida, què hi farem!























Moltes gràcies Joan, Marta i Fàtima per organitzar aquests workshops i deixar-nos experimentar Bornay!

Marina





3 comentaris:

  1. què preciós tot!!! la combinació del taronja i turquesa m'ha enamorat... tan de bo poguèssim gaudir per aquí de tallers així!

    ResponElimina
  2. Doncs sí noies, és un curs que val la pena fer! i encara que els de Lleida ho tinguem lluny, pot ser una bona excusa per anar a passar el dia fora, Vilassar és un poble de mar ben bonic! ;)

    Una abraçada!

    Marina

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...