GIRA I TOMBA

Ahir em van donar una noticia que m’ha fet pensar com la vida et gira i et tomba, i et porta on ella vol. La vida et fa conèixer persones que t’arriben fins ben a dins i després te’n separa com si res. Evidentment no és un comiat definitiu, ni molt menys! Però sento una barreja de sensacions (val a dir que no gaire positives) al veure com els altres decideixen sobre la vida d’algú, sense donar importància al fet que canvien el món d’aquella persona, i dels que l’envolten.

Fa un temps l’Eli em va ensenyar una cançó que em continua emocionant igual que el primer dia que la vaig sentir. Li estic molt agraïda, i més en les circumstàncies que en aquell moment ella mateixa estava vivint.

Anims rubí vermell, la vida ens gira i ens tomba, però sempre ho fa en la direcció correcta.



Marina

2 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Jo tinc el gran plaer de ser la rubí vermella, la noia agraciada de tenir amigues així, que et fan plorar d'alegria i de pena i que et donen el plaer de haver viscut moments i emocions que no et deixen indiferent.
    Us he de dir a tots, que amb aquestes sinceres paraules, la Marina m'ha fet un dels millors regals que mai m’ha fet ningú, entregar-me la seva amistat!

    Gràcies.

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...