UNA CUINA IDEAL

Un lloc vostre, on relaxar-vos, ple de llum i tranquil.litat...avui va de cuines, unes cuines especials, d'aquelles que fan somiar...
Imagineu-vos sols cuinant entre aquestes parets, amb la parella o si ho preferiu acompanyats de la família, fent caliu i omplint la casa de gent i bon rotllo.

La meva preferida és aquesta primera, tot i que qualsevol de les altres també és ideal. Aquesta en particular m'agrada perquè és oberta, forma part de la casa com a peça central, amb llum fins i tot al sostre, i oberta a un petit pati lluminós i fresc.

via


Aquesta segona m'agrada per la finestra i el sostre alts. L'espai no és tant gran però és un raconet de món on m'encantaria cuinar i menjar.

 via

La propera també és espectacular, fixeu-vos què important és la llum en aquestes cuines. A la pràctica... em voleu dir on és la campana extractora? molt bonic però sent realistes... o el quadre o la campana!

 
 
Aquesta ja es veu que és mes de catàleg que real, però és clar, amb una sala com aquesta ja hi pots posar un femer al mig que quedarà ideal.

 
Aquesta sí que és factible, ni massa gran ni massa petita, una cuina tancada on em llençaria de cap a cuinar plats i pastissos tot el dia.


 
 
 
Aquesta sala no és una cuina, però imagineu-vos menjant el que heu preparat en una tauleta com aquesta, amb aquesta tribuna plena de sol...
 


 via
 

La propera és una mini mini cuina, de fet no hi marbre per tallar una miserable verdura! Com ho faria per tallar els deliciosos tomàquets i pebrots de l'hort? Per a que vegeu que sí, és tot molt bonic, però pràctic...a vegades no tant. Potser és una cuina per a cuinar molt poc...?

 via
 
D'aquesta m'ha agradat la combinació de mobles blancs i fusta, tot i que la fusta no és molt neta ni pràctica... :(

 via
 
 
No trobeu que aquest és un espai preciós? gran i senzill, i tot i així acollidor. No cal molta decoració per omplir un espai! i els sòcols antics hi donen un toc especial.

 via

Molt espai per emmagatzemar i disseny senzill. Molt maca.

 

I aquesta? maca, oi? Espai obert, imprescindible una bona (molt bona) campana extractora, i a compartir l'espai amb tota la gent de la casa, prou d'estar tancada a la cuina!

 via

Imagineu-vos una caseta d'estiu amb aquest cuina oberta, tant oberta que sembla que estigui al pati.

 via

I aquesta em sembla una bona idea per una cuina en un jardí, ja que queda ben tancada i protegida dins la construcció.




Bé, me'n vaig a fer la 6/49.
 
Petons!
 
Marina


 
 



0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...