SUSHI A BARCELONA



Sí, estic desapareguda, però l'estiu és l'estiu i si no és la calor és la mandra, o les vacances, o els viatges o els amics, en fi, l'estiu...

Va, com que ahir vaig sortir a sopar fora us explico on vaig anar per si us ve de gust provar-ho un dia. Vam anar al Doble Zeroo, situat al casc antic del Born de Barcelona a menjar sushi. Ells diuen que ofereixen sushi creatiu i tapes exòtiques. Vam menjar una mica de tot compartint plats per provar varies coses. És un tipus de restaurant per a tothom, en el sentit que si no ets molt amant del sushi a la carta hi trobaràs altres tapes que poden equilibrar molt bé el menú.

Érem 4 i vam menjar:

Maquis Maiko (tonyina, alvocat i tobikko cobert de truita japonesa)
Maquis Tomoe Maki (farcits de ceba caramel.litzada, shitake, philadelphia i cogombre)
Negi (pinxos de bou farcits de formatge fos, ceba tendra i salsa teriyaki)
Yakitori (pinxos de pollastre i ceba tendra a la brasa amb salsa teriyaki)

Vam demanar postres per acabar de omplir la panxa, però com sol passar en aquests llocs, els postres no són cap delícia.

Vam compartir un vi del Monestir de Poblet, jove i afruitat, però ara no recordo el nom...! Sara, Xavi, m'ajudeu?? ;)

El menjar va estar molt bé (menys els postres), el servei molt atent, però una mica lent.

Després vam anar a fer uns cocktails pel mateix Born, jo vaig demanar un Tequila Sunrise, boníssim!

Bon profit!
Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...