SÈRIES QUE ENGANXEN

Algun cop he comentat que estic força enganxada a mirar sèries per internet. De fet, en segueixo tantíssimes que quan algun cop  he intentat escriure una entrada no sabia pas per on començar. Però ara que estem a l'estiu, les sèries habituals fan vacances i em permet posar-me al dia i descobrir-ne de noves. Així que avui us parlaré de les últimes sèries que m'han enganxat aquest estiu. 



ORANGE IS THE NEW BLACK

Aquesta sèrie basada en fets reals, explica la història de Piper, una noia que ha de complir 15 mesos de presó per un delicte que va cometre 10 anys endarrera. És un drama-comèdia, així que no patireu massa, però enganxa força, al principi per veure les peripècies que ha de passar la protagonista els primers dies i després perquè poc a poc et vas encarinyant amb els altres personatges i les seves històries. 
De moment només hi ha una temporada i que jo sàpigui només en versió original subtitulada.
Per cert, la cançó de la intro és de la regina Spektor i s'enganxa com una mala cosa.




ORPHAN BLACK

Ui, aquesta si que és de patir! Però no de por, sinó d'intriga. Pels que ens vam quedar orfes d'una bona sèrie de ciència ficció després de Fringe, aquesta és una bona substituta. 
Explica la història de Sarah que presencia com una noia idèntica a ella és suïcida davant seu i decideix adoptar la seva identitat. I a partir d'aquí tot són alegries...
Lo millor, l'actriu Tatiana Maslany que acaba fent 8 papers diferents cadascún amb el seu accent (s'ha de veure en versió original).
Lo pitjor, que de moment només hi ha una temporada de 10 capítols.



DOCTOR WHO

A diferència de les sèries anteriors, aquesta no és que sigui nova, sinó que té gairebé 50 anys! Fa molt temps que amics seguidors de la sèrie em deien que l'havia de veure, que era tan bona... Quan em vaig animar vaig començar per la tanda més actual del 2005 i em va costar MOOOLT enganxar-me.  Massa friki per mi, i sobretot, no podia amb el personatge de la Rose Tyler.  Quan tenia estones mortes anava recuperant algun capítol però no ha sigut fins aquest estiu, quan hem vist l'última temporada del David Tennant i especialment les dues de Matt Smith, que ens hem enganxat total. Tant, que fins i tot ens hem comprat una mini Tardis i aquí la tenim, presidint el menjador.... 

Lo fotut d'aquesta sèrie és que tot i que les primeres temporades pel meu gust són un rollo, si no les veus després vas molt perdut, així que ànims gent, que al final val la pena.

Alguna recomanació?

Bon cap de setmana!

Mònica

5 comentaris:

  1. Ei! Mònica, bones recomanacions!
    Nosaltres sense Fringe tb estem orfes i hem de buscar alternatives. La de Orphan Black la tenim pendent i ahir v am començar a veure Bron Broen, és sueca i té molt bona pinta. Hi ha la versió americana (The Bridge) pq ells tot ho han de copiar, però nosaltres de moment seguirem amb l'original ;)

    ResponElimina
  2. Thank you darling!

    Ahir vam començar a veure la de orange is the new black......
    Jo m'he vist Homeland sencera i la trama i els personatges em van enganxar molt però té un punt americà que no m'agrada en absolut.

    M'encanta el vostre blog!!!


    desde Scotland

    ResponElimina
  3. Gràcies Ester, no coneixia aquesta sèrie! Li farem una ullada a veure que tal.

    Alba, guapa! La de Homeland la mirem a estones perquè de moment encara no ens ha enganxat del tot. La de Orange és guai però es passa volant. Ara he trobat una d'aquestes petardes per adolescents per no pensar gaire, ja et diré que tal :-P

    ResponElimina
  4. Hola! jo també sóc seguidora de forces series. Homeland m'agrada molt. La d'aquest estiu és Scandal (és de la creadora d'Anatomia de grey, però no te res a veure a metges) i te punts d'intriga, està bé. Sino també he vist Black Mirror que es força diferent a les series convencionals. No sabria con enfocar-la o catalogar-la, lo millor és mirar-la! Ah! tots els capítols són diferents, no hi ha relació entre ells!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per les recomanacions Ele! La de Scandal no la coneixia però sent seguidora d'Anatomia de Grey, suposo que també li acabaré fent una ullada. El que no sé és d'on treuré el temps per veure tantes sèries jajaja

      Elimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...