FIRA MODERNISTA DE BARCELONA 2012


Com ja us vaig comentar, el cap de setmana passat vaig estar per Barcelona de curset.
Tinc uns història d'amor i desamor intermitent amb la ciutat. La trobo a faltar quan estic massa dies sense anar-hi, però si hi passo massa temps de seguida tinc ganes d'allunyar-me. En fi, Barcelona!

La veritat és que aquests dies la ciutat està molt maca. Es sent olor de primavera, el bon temps et crida a passejar pels carrers i trobar-te per sorpresa coses com aquesta:


Foto: Ajuntament de Barcelona
Doncs si, passejant per la Diagonal de cop em trobo amb la festa major de l'Eixample Dret. Parades d'artesans, de pastissos,  de formatges, vehicles antics perfectament conservats, gent disfressada a l'estil modernista, barrets de copa, vestits llargs, molta gent i molt bon rotllo... i tot això al centre de Barcelona!! Us ho recomano molt.

Llàstima que no portava la càmera, us haureu de conformar amb les fotos que vaig fer amb el telèfon.


Ai, Barcelona!


Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...