THE LUMINEERS A BARCELONA






El dimecres al vespre vam fer kilòmetres per veure un dels grups que més he estat escoltant aquest últim any. No sóc massa d'aglomeracions ni de grans concerts. Ja fa temps que vaig decidir passar dels estadis grans perquè per veure el grup a través d'una pantalla, el youtube em va perfecte. 
Aquest cop el concert era a la sala Razzmatazz i l'últim cop que hi vaig anar va ser per veure Crowded House i va ser un dels millors concerts de la meva vida, així que d'entrada la idea em va agradar. Una sala prou gran com perquè vinguin grups coneguts però prou petita per veure al grup d'aprop sense pantalles. Lo pitjor del concert, les entrades estaven esgotades des de fa dies, per tant la sala estava a full i l'aire acondicionat no donava massa de si. Així que vam suar la cansalada!  Això, i que veig que amb els anys m'he tornat més tiquis miquis i cada cop aguanto menys a la gent (el gegant que amb tot el morro se't posa davant, les groupies cridaneres i els que es dediquen a mirar tot el concert a través del seu mòbil i que de vegades no et deixen veure l'escenari a tu :-/). En fi, coses del directe.
A a part d'això, el concert perfecte. Els Lumineers per  mi són un grup que millora en viu. Veient les cançons del disc pensava que el concert seria força de tranquis, però no! Molta energia, temes nous, alguna versió i sobretot molt bon rotllo. I la sorpresa de la nit, la veu de la noia del grup avançant algun tema nou, que bé canta!
Fins i tot van tenir el detall de baixar de l'escenari i creuar entre públic per cantar un parell de temes al mig  de la gent (amb la
conseqüent corredissa de les fans cridaneres que els volien tocar jaja).
Pero mirant el costat positiu, gràcies a aquesta gent que graba els concerts en vídeo us puc deixar algun enllaç perquè us feu una idea de l'ambient... En resum, molt recomanable, però amb una mica més d'aire acondicionat millor!



Marta i Alba, us vaig trobar a faltar molt! Però un altre cop serà, segur!

I aviat el Bona Nit Barcelona, i a l'aire lliure, yuhuuu!

:-)

Mònica

3 comentaris:

  1. Darling, my sweet girl with curly hair......... mmmmmmm ja vaig pensar amb tu ja........ ja vaig sentir com cantaves tota l'estona........ ens fem grans carinyo per a tanta salsa..... jajajajaa som hipsters girls de camp, de praderes i jardins i no podem anar a concerts de ciutat plens de gent histèrica!! jajajaja les flors s'han de cuidar! M'alegro que ho passesis bé!! Gràcies per la menció al blog, m'ha fet molta ilu! Ahh per cert i per aquí a Edinburgh també et trobo a faltar.... en ele present de la vida!

    muaaaaaaaa

    Alba

    ResponElimina
  2. Visc amb un amic que l'hi apassiona la música i avui m'ha descobert aquest grup https://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=srIUz3w2-oo i https://www.youtube.com/watch?v=hbIofZoCX4c que segur t'encantarà a tu també!

    Mil petons de colors!

    Alba

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola bonica!! Molt xula la música. Com va la vida per les escòcies? Ja podries fer un blog tu explicant l'experiència, així estic al dia ;-P
      Explica'm coses!!!


      Mmuuaaak

      Per cert, mira la dropbox.

      Elimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...