CASES SENZILLES I DIFERENTS

Hola a tothom! he estat desapareguda i de vacances, per tant he estat magníficament bé aquests dies!!!però toca tornar a tocar de peus a terra...

Sempre que faig vacances i m'allunyo de la ciutat torno amb moltes ganes de fer-me una caseta on retirar-me a fer vida contemplativa i on passar les tardes embrutant-me de dalt a baix en un petit taller on hi entri molta llum.

Mentre no em toca la loteria o tinc algun cop de sort que em solucioni la vida, hauré de seguir somiant...

Per si us agrada somiar en aquestes coses també, us deixo unes quantes fotos de la meva caseta ideal, amb moltes finestres, molt grans! molta llum i amb estructura senzilla.


 via

 via

 via

 via

via

Si us agraden visiteu els enllaços per tenir visions més completes dels interiors i exteriors. A més, algunes estan en blogs o pàgines d'arquitectura on trobareu coses molt maques!

Aix...algun dia...

Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...