BLUE VALENTINE

Avui que  la Marina parla de la seva boda i  hem entrat en temes romàntics, jo us confessaré que m'he enamorat... d'un actor o potser d'un personatge.

Sé que l'actor Ryan Gosling està de moda  i que moltes van caure als seus peus després de veure'l a "The Notebook" (o "el Diari de Noah") però jo he caigut amb aquesta peli. 

Es diu Blue Valentine i tracta sobre l'evolució d'una parella, els diferents moments que van passant, des de l'enamorament inicial fins a la crisi. 

Val a dir que només el trailer ja em va conquistar (una noia ballant claqué al mig del carrer mentre el seu enamorat canta i toca l'ukelele...m'encanta! Sí, soc una mica rareta) però la peli enganxa i la BSO també és genial.

Aquí us el deixo...




Per cert, reconec que el fet de veure aquestes fotos també va reafirmar el meu enamorament...

;-P

Mònica





0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...