ELS DILLUNS NECESSITEN MÚSICA

Bon dia! El dimecres us vaig prometre que intentaria que les meves entrades a partir d'ara no fossin monotemàtiques, però tenint en compte que és el primer post després de la gran notícia i que parlaré de música, m'ho perdoneu oi?
Com us podeu imaginar, el peque de la meva panxa porta envoltat de música des del principi (crec que al concert dels Lumineers ja hi era, al Bona Nit Barcelona també i als mils assajos de dansa del ventre). Ara que començo a llegir sobre aquests temes d'embarassades la gent recomana posar-li música clàssica, seleccions per bebés i no sé que més que a mi se'm fan bastant insuportables d'aguantar. No van amb mi. El tema és que buscant he descovert "ROCKABYE BABY!". Es tracta de versions per nadons de cançons actuals. Exemples? Aquí teniu un llista amb l'edició dedicada al Smashing Pumpkins. També n'hi ha de Nirvana, The Cure, Blur, Coldplay, Muse, Bjork... Al Spotify no t'ho acabes! I lo millor és que pots anar-les cantant en plan karaoke (per sort o desgràcia del baby jajaja).

Però no patiu, que continuo escoltant música per adults també eh? Com per exemple la més nova de Nina Persson, cantant dels meus estimats Cardigans. 

Nina Persson - Animal Heart


O qualsevol de Lorde, que últimament està tan de moda.

Lorde - Team



Bon dilluns i bona setmana!

Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...